Dokumentacija o nabavi
Dio II – Upute za ponuditelje
PODACI O PONUDI
5/25 - MV - Rekonstrukcija Jelačićeve ulice u naselju Kunovec
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Rekonstrukcija Jelačićeve ulice u naselju Kunovec
Evidencijski broj nabave: 5/25 - MV
Sadržaj i način izrade
Pri izradi ponude ponuditelj se mora pridržavati zahtjeva i uvjeta iz Dokumentacije o nabavi te ne smije mijenjati ni nadopunjavati tekst Dokumentacije o nabavi. Dokumentacija o nabavi se ne naplaćuje te se može preuzeti u cijelosti na internetskoj stranici: Dokumentacija o nabavi
Elektronička ponuda mora sadržavati najmanje:
Uvez ponude
Popunjeni eESPD obrazac (ili više njih, ako je primjenjivo)
Popunjen troškovnik
- Troškovnik naručitelj prilaže dokumentaciji o nabavi za predmet / grupu. Ponuditelj mora popuniti troškovnik i učitati ga prilikom pripreme ponude na EOJN.
Vrijednosti kriterija za odabir ponude
- Unos numeričkih vrijednosti kriterija za odabir sastavni je dio popunjavanja elektroničke ponude te se traženi dokument Podaci - vrijednosti kriterija za odabir generira putem EOJN i prilaže ponudi.
Dokumentacija / dokazi za kriterija za odabir ponude /odgovori na opisne kriterije
- Izjava o trajanju jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku (za potrebe utvrđivanja bodovanja u okviru kriterija za odabir ponude - opcionalno ukoliko ponuditelj želi ostvariti bodove po ovoj osnovi).
Jamstvo za ozbiljnost ponude u iznosu (EUR): 3.000,00 (detalji dalje u dokumentaciji)
Način dostave
Ponuda se dostavlja elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH. Sukladno ZJN 2016. smatra se da ponuda dostavljena elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH obvezuje ponuditelja u roku valjanosti ponude neovisno o tome je li potpisana ili nije te da naručitelj ne smije odbiti takvu ponudu samo zbog tog razloga.
Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog opsega ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova.
Ukoliko pri elektroničkoj dostavi ponude iz tehničkih razloga nije moguće sigurno povezivanje svih dijelova ponude, naručitelj prihvaća dostavu u papirnatom obliku onih dijelova ponude koji se zbog svog oblika ne mogu dostaviti elektronički ili dijelova za čiju su izradu, zbog specifičnosti predmeta nabave nužni posebni formati dokumenata koji nisu podržani kroz opće dostupne aplikacije ili dijelova za čiju su obradu, zbog specifičnosti predmeta nabave, nužni posebni formati dokumenata obuhvaćeni shemama licenciranih prava zbog kojih nisu dostupni za izravnu uporabu.
Također, ponuditelji u papirnatom obliku, u roku za dostavu ponuda, dostavljaju dokumente drugih tijela ili subjekata koji su važeći samo u izvorniku, ako ih elektroničkim sredstvom nije moguće dostaviti u izvorniku, poput jamstva za ozbiljnost ponude.
U slučaju kada ponuditelj uz elektroničku dostavu ponuda u papirnatom obliku dostavlja određene dokumente koji ne postoje u elektroničkom obliku, ponuditelj ih dostavlja u zatvorenoj omotnici na kojoj je obvezan naznačiti na koji postupak javne nabave i na koju ponudu se odvojeni dokumenti odnose te takva omotnica sadrži sve podatke s dodatkom „dio/dijelovi ponude koji se dostavlja/ju odvojeno“. Zatvorenu omotnicu s dijelom/dijelovima ponude ponuditelj predaje neposredno naručitelju ili poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja, u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno:
Naručitelj: Općina Koprivnički Ivanec
Matije Gupca 12, 48311 Koprivnički Ivanec
Rekonstrukcija Jelačićeve ulice u naselju Kunovec
5/25 - MV
Dio/dijelovi ponude koji se dostavljaju odvojeno
NE OTVARAJ
na poleđini ili u gornjem lijevom kutu omotnice:
Naziv i adresa ponuditelja / zajednice gospodarskih subjekata
(kod zajednice gospodarskih subjekata obvezna je naznaka da se radi o zajednici i navođenje svih članova zajednice)
Ponuditelj sam snosi rizik eventualnog gubitka, odnosno nedostavljanja odvojenog dijela/dijelova ponude/ZZS-a u papirnatom obliku.
U slučaju da naručitelj zaustavi postupak javne nabave povodom izjavljene žalbe na dokumentaciju ili poništi postupak javne nabave prije isteka roka za dostavu ponuda, za sve ponude koje su u međuvremenu dostavljene elektronički, EOJN RH će trajno onemogućiti pristup tim ponudama čime će se osigurati da nitko nema uvid u sadržaj dostavljenih ponuda. U slučaju da se postupak nastavi, ponuditelji će morati ponovno dostaviti svoje ponude.
Tajnost dokumentacije gospodarskih subjekata
Gospodarski subjekt u postupku javne nabave smije na temelju zakona, drugog propisa ili općeg akta određene podatke označiti tajnom, uključujući tehničke ili trgovinske tajne te povjerljive značajke ponuda. Ako je gospodarski subjekt neke podatke označio tajnima, obvezan je navesti pravnu osnovu na temelju koje su ti podaci označeni tajnima. Gospodarski subjekt dužan je na zahtjev naručitelja dostaviti akt/akte koji/koje su naveli kao pravnu osnovu temeljem koje su podaci označeni tajnima, a sve radi provjere postojanja pravne osnove. Gospodarski subjekt ne smije označiti tajnom: cijenu ponude, troškovnik, katalog, podatke u vezi s kriterijima za odabir ponude, javne isprave, izvatke iz javnih registara te druge podatke koji se prema posebnom zakonu ili podzakonskom propisu moraju javno objaviti ili se ne smiju označiti tajnom.
Izmjena ponude i odustajanje od ponude
U roku za dostavu ponude ponuditelj može izmijeniti svoju ponudu ili od nje odustati. Ako ponuditelj tijekom roka za dostavu ponuda mijenja ponudu, smatra se da je ponuda dostavljena u trenutku dostave posljednje izmjene ponude. Nakon isteka roka za dostavu ponuda, ponuda se ne smije mijenjati.
Postupanje u postupcima javne nabave u slučaju nedostupnosti EOJN RH
Temeljem članka 239. ZJN 2016, ako tijekom razdoblja od četiri sata prije isteka roka za dostavu ponuda zbog tehničkih ili drugih razloga na strani EOJN RH isti nije dostupan, rok za dostavu ne teče dok traje nedostupnost, a naručitelj će produljiti rok za dostavu sukladno članku 240. ZJN 2016. Detaljne upute načina elektroničke dostave ponude dostupne su na stranicama EOJN RH, na adresi: Upute
Odredbe o ponudi
Varijante ponude
Varijante ponude nisu dopuštene.
Način određivanja cijene ponude
a) Cijena ponude piše se brojkama u apsolutnom iznosu i izražava se u eurima.
b) Ponuditelji su dužni ponuditi, tj. upisati jedinične cijene i ukupne cijene (zaokružene na dvije decimale) za svaku stavku troškovnika, na način kako je to određeno u troškovniku.
c) Jedinična cijena u stavkama troškovnika je nepromjenjiva. Obračun je po stvarno izvedenim količinama radova i ugovorenim jediničnim cijenama. Konačna cijena radova utvrdit će se nakon njihova završetka na temelju konačnog obračuna po sustavu „stvarno izvedenih količina radova i ugovorenih jediničnih cijena - obračun po jedinici mjere“.
d) Ako cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost izražena u Troškovniku ne odgovara cijeni ponude bez poreza na dodanu vrijednost izraženoj u ponudbenom listu, vrijedi cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost izražena u Troškovniku.
e) Ako ponuditelj nije u sustavu poreza na dodanu vrijednost ili je predmet nabave oslobođen poreza na dodanu vrijednost, u ponudbenom listu i troškovniku, na mjesto predviđeno za upis cijene ponude s porezom na dodanu vrijednost, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene ponude bez poreza na dodanu vrijednost, a mjesto predviđeno za upis iznosa poreza na dodanu vrijednost ostavlja se prazno.
f) U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost (PDV) moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.
g) Ponuđene jedinične cijene neće se mijenjati zbog naknadno promijenjenih okolnosti po bilo kojoj osnovi, niti u slučaju da se nakon zaključenja Ugovora povećaju cijene elemenata na temelju kojih je ona određena. Ponuditelj se odriče prava na povećanje cijene zbog naknadno promijenjenih okolnosti, te izričito jamči da ugovorne jedinične cijene vrijede za cijelo vrijeme ispunjenja ugovornih obveza. Iznimno od navedene odredbe, cijene se mogu samo iznimno mijenjati u smislu članka 627. Zakona o obveznim odnosima, odnosno promjena ukupno ugovorene cijene moguća je jedino u skladu s uvjetima predviđenim u točki Izmjene ugovora, ove Dokumentacije o nabavi.
h) Ugovorene jedinične cijene iz ugovorenog troškovnika su fiksne i nepromjenjive, a u sebi sadrže sve troškove rada, dobave i ugradnje materijala, rada strojeva, transporta, korištenja prometnica, pristojbi, poreza, režijski troškovi, troškovi električne energije, pitke i tehnološke vode, osiguranja, troškovi pripreme, označavanja i organizacije gradilišta, osiguranja gradilišta, pristupa gradilištu, troškovi osiguranja mjesta za privremeno i trajno odlaganje materijala, troškove svih potrebnih ispitivanja i pribavljanja potrebne dokumentacije i potrebnih atesta kojima se dokazuje kakvoća izvedenih radova i ugrađenih proizvoda i materijala koji ga terete (svi ugrađeni materijali i proizvodi moraju odgovarati važećim tehničkim propisima i standardima, propisima zaštite na radu i ostalim važećim propisima), trošak odvoza otpada na deponij, troškove zbrinjavanja otpada, troškove održavanja i čišćenja koje je potrebno tijekom izvođenja radova, troškove čuvanja gradilišta tijekom izvođenja radova, troškove vraćanja u prethodno stanje infrastrukture oštećene krivnjom Izvođača tokom izvođenja radova (kao ceste, cijevi, kablovi, kanalizacija itd.), svi porezi i prirezi (osim PDV-a), ostali sporedni troškovi kao i svi drugi troškovi i izdaci Izvođača potrebni za dovršenje radova do potpune funkcionalnosti i primopredaje građevine na uporabu.
Jedinična cijena definirana je kao nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora o javnoj nabavi.
Valuta ponude
Ponuditelj iskazuje cijenu ponude u eurima (EUR).
Kriterij za odabir ponude te relativni ponder kriterija
Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda (ENP).
S obzirom na to da ne može koristiti pravo na pretporez, naručitelj će uspoređivati cijene ponuda s PDV-om.
Ako dvije ili više valjanih ponuda budu jednako rangirane prema kriteriju za odabir ponude, naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.
Bodovi će se izračunavati na šest decimala.
Ukupan broj bodova za svaku ponudu naručitelj će izračunati zbrajanjem bodova koje je ista ostvarila po pojedinim kriterijima ekonomski najpovoljnije ponude.
Maksimalan broj bodova koji ponuditelj može ostvariti je: 100
Ekonomski najpovoljnija ponuda utvrđuje se na temelju: Cijene i kvalitete
Formula za određivanje ukupnog broja bodova opisana je u zasebnom dokumentu - Kriteriji za odabir ponude.
Cijena:
Naziv kriterija | Relativni značaj |
---|---|
Cijena | 80 |
Kvaliteta:
Naziv kriterija | Relativni značaj |
---|---|
Trajanje jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku | 20 |
Kriterij: Cijena
Detaljni opis:
Naručitelj kao jedan od kriterija određuje cijenu ponude s PDV-om. Maksimalni broj bodova koji ponuditelj može dobiti prema ovom kriteriju je 80 bodova.
Vrijednosni kriterij: najniža cijena ponude s PDV-om ostvarit će maksimalan broj bodova.
Bodovna vrijednost prema ovom kriteriju izračunava se prema sljedećoj formuli:
CPmin
CP = ------------ x 80
Cppon
CP = broj bodova koji je dobila ponuda za cijenu
Cpmin = najniža cijena ponuđena u postupku nabave
Cppon = ponuđena cijena ponude koja se ocjenjuje
80 = maksimalan broj bodova za kriterij cijene
Kriterij: Trajanje jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku
Detaljni opis
Minimalni rok trajanja jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku iznosi:
a) za bitne (temeljne) zahtjeve za građevinu sukladno zakonskim propisima – 10 godina,
b) za ostale radove minimalno 24 mjeseca.
Ponuda se boduje u odnosu na trajanje jamstva iz podtočke b), odnosno ponuda se boduje u odnosu na nuđeno trajanje jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku u mjesecima.
Zakon o obveznim odnosima u članku 633., navodi da izvođač odgovara za nedostatke građevine koji se tiču ispunjavanja zakonom određenih bitnih zahtjeva za građevinu ako se ti nedostaci pokažu za vrijeme od deset godina od predaje i primitka radova, dok ponuđeni rok trajanja jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku ne utječe na prethodno navedenu odgovornost izvođača. U svezi sa navedenim, ostali radovi, u smislu ove Dokumentacije o nabavi, odnose se na sve druge radove koji nisu obuhvaćeni predmetnim člankom Zakona o obveznim odnosima.
Maksimalni broj bodova koje gospodarski subjekt može dobiti po ovom kriteriju je 20 bodova.
Duljina roka na koji se ponuditelj obveže dostaviti jamstvo za otklanjanje nedostataka za ostale radove u jamstvenom roku mora biti minimalno na rok od 24 mjeseca.
Jamstveni rok ima značenje jamstvenog roka za kvalitetu izvedenih radova, materijala i opremu i njegovo je trajanje određeno u Izjavi o dostavi jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku za radove. Jamstveni rok označava vremensko razdoblje u kojem Izvođač garantira za kvalitetu izvedenih radova, materijale i opremu. Ponuđeni jamstveni rok upisat će se u ugovor.
Naručitelj je odredio minimalno jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku (trajanje jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku) u trajanju od 24 mjeseca.
Ponuda ponuditelja koji je ponudio trajanje jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku u trajanju od 24 mjeseca biti će prihvatljiva, pod uvjetom da su zadovoljeni svi drugi zahtjevi iz dokumentacije o nabavi, ali će za ne cjenovni kriterij ekonomski najpovoljnije ponude biti ocijenjena s 0 bodova. Bodovi za ponuđeno dulje dodatno trajanje jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku na izvedene radove dodjeljivati će se u skladu sa sljedećom skalom
Dokazi potrebni za provjeru
Ponuditelj iskazuje navedeno trajanje jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku putem Izjave o trajanju jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku koja čini sastavni dio ove Dokumentacije o nabavi.
Ukoliko izjava nije dostavljena u roku za dostavu ponuda ili ne sadrži navod o trajanju jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku smatrat će se da ponuditelj nudi minimalni rok jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku od 24 mjeseca.
Gospodarski subjekt će vrijednost kriterija izraziti numerički
Jedinica mjere: mjesec
Ponuđena vrijednost se mora izraziti kao: Cijeli broj
Naručitelj je ograničio najviši dozvoljeni iznos za kriterij 60,00
Naručitelj je ograničio najniži dozvoljeni iznos za kriterij 24,00
Jezik i pismo na kojem se izrađuje ponuda ili njezin dio
Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu (iznimno je moguće navesti pojmove na stranom jeziku te koristiti međunarodno priznat izričaj, odnosno tzv. internacionalizme, tuđe riječi i prilagođenice). Također iznimno, dio popratne dokumentacije može biti i na nekom drugom jeziku, ako je tako dozvoljeno u drugim odredbama ove dokumentacije.
U slučajevima u kojima dostavljeni prijevod (koji ne mora biti ovjeren od ovlaštenog sudskog tumača) ostavlja dvojbe i nejasnoće koje onemogućavaju naručitelja da donese nedvojbenu odluku o nekoj odlučnoj činjenici, naručitelj će zatražiti od ponuditelja dostavu ovjerenog prijevoda od strane ovlaštenog sudskog tumača za jezik s kojeg je prijevod izvršen.
Rok valjanosti ponude
Rok valjanosti ponude je 90 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
Ukoliko tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude (ukoliko je traženo DON-om), naručitelj će prije odabira zatražiti produženje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu. U tu svrhu ponuditelju će se dati primjereni rok, ne kraći od pet (5) dana.
Ponuditelj upisuje rok valjanosti ponude na za to predviđeno mjesto pri upisu podataka u obrazac EOJN RH.
U slučaju da ponuditelj produži rok valjanosti ponude, obvezan je produžiti i valjanost jamstva za ozbiljnost ponude.
Ostale odredbe
Podaci o terminu obilaska lokacije ili neposrednog pregleda dokumenata koji potkrepljuju dokumentaciju o nabavi
Obilazak lokacije nije obvezan, no gospodarskim subjektima se preporuča pregled lokacije objekta na kojem će se izvoditi predmetni radovi i za koju se provodi predmetna nabava, o svom vlastitom trošku te prikupljanje svih potrebnih podataka za izradu ponude.
Obilazak gradilišta je moguć s predstavnikom naručitelja kontaktom uz prethodnu najavu na kontakt podatke iz ove dokumentacije, svakim radnim danom u vremenu od 09,00 do 13,00 h, pa sve do krajnjeg roka za dostavu ponuda.
Ponuditelju se preporučuje upoznati s lokacijom kao i s uvjetima za izvođenje radova, jer iz razloga nepoznavanja istih neće imati pravo na kasniju izmjenu svoje ponude (nakon isteka roka za dostavu ponuda) ili bilo koje druge odredbe iz ove Dokumentacije.
Ukoliko ponuditelj ne obiđe lokaciju koja se odnosi na predmet ovog postupka nabave, smatrat će se da je prije davanja ponude i ugovaranja radova obišao i detaljno pregledao lokaciju (mjesto izvođenja radova) i okolinu, da je u svemu proučio ovu Dokumentaciju o nabavi zajedno sa Tehničkom dokumentacijom i Troškovnikom, da je upoznat sa svim potrebnim podacima koji utječu na izvođenje radova, te da je na osnovu svega toga podnio svoju ponudu.
Vrsta, sredstvo i uvjeti jamstva
Jamstvo za ozbiljnost ponude
Ponuditelj je dužan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude.
Jamstvo se daje na iznos od 3.000,00 eura.
Ukoliko uz ponudu nije dostavljeno jamstvo za ozbiljnost ponude, Naručitelj će ponudu odbiti kao nepravilnu jer ista nije sukladna Dokumentaciji o nabavi.
Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za slučaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja ažurnih popratnih dokumenata sukladno članku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaćanja ispravka računske greške, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi.
Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti u obliku javnobilježnički solemnizirane bjanko zadužnice sukladno odredbama Pravilnika o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN 115/12, 82/17, 154/22) ili javnobilježnički solemnizirane zadužnice sukladno odredbama Pravilnika o obliku i sadržaju zadužnice (NN 115/12, 82/17, 154/22). Jamstvo mora biti s rokom valjanosti koji ne smije biti kraći od roka valjanosti ponude.
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektroničke dostave ponude, u papirnatom obliku.
Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom slučaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektroničkim sredstvima komunikacije.
Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, Naručitelj je obvezan prije odabira zatražiti produženje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu, u primjerenom roku, ne kraćem od 5 (pet) dana, računajući od dana slanja zahtjeva Naručitelja putem EOJN RH.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, jamstvo za ozbiljnost ponude:
a) mora glasiti na sve članove zajednice, a ne samo na jednog člana te jamstvo mora sadržavati navod o tome da je riječ o zajednici gospodarskih subjekata (u slučaju jamstva u obliku javnobilježnički solemnizirane bjanko zadužnice ili javnobilježnički solemnizirane zadužnice jedan član podnosi istu dok ostali članovi zajednice moraju biti navedeni kao jamci platci) ili
b) svaki član zajednice gospodarskih subjekata dostavlja jamstvo za svoj dio jamstva kumulativno do ukupno traženog iznosa
Umjesto jamstva za ozbiljnost ponude u obliku javnobilježnički solemnizirane zadužnice/bjanko zadužnice, ponuditelj može dati novčani polog u traženom iznosu u korist računa Naručitelja
Iznos jamstva (EUR): 3.000,00
Novčani polog
Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.
Podaci za uplatu novčanog pologa
Naziv primatelja: Općina Koprivnički Ivanec
IBAN primatelja: HR7223600001820300007
SWIFT CODE: ZABAHR2X
Model: HR68
Poziv na broj: 7242-OIB ponuditelja
Opis plaćanja: Jamstvo za ozbiljnost ponude - Ev. br. 5/25 - MV
U slučaju da ponuditelj uplaćuje novčani polog, dostavlja dokaz o uplati koji se prilaže / uvezuje u ponudu. Na temelju dostavljenog dokaza o plaćanju pologa, naručitelj provjerava izvršenje uplate na računu naručitelja.
Rok valjanosti jamstva za ozbiljnost ponude mora biti najmanje do isteka roka valjanosti ponude, a gospodarski subjekt može dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi
Odabrani ponuditelj obvezan je dostaviti unutar deset (10) dana od dana obostranog potpisivanja Ugovora, jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u obliku javnobilježnički solemnizirane bjanko zadužnice sukladno odredbama Pravilnika o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN 115/12, 82/17, 154/22) ili javnobilježnički solemnizirane zadužnice sukladno odredbama Pravilnika o obliku i sadržaju zadužnice (NN 115/12, 82/17, 154/22). Jamstvo mora biti s rokom važenja od minimalno 2 mjeseca duže od roka za izvođenje radova, na iznos od 10% vrijednosti ugovora bez PDV-a.
Ukoliko odabrani ponuditelj u ugovorenom roku ne dostavi Naručitelju jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza, Naručitelj može aktivirati jamstvo za ozbiljnost ponude.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, jamstvo za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi:
a) mora glasiti na sve članove zajednice, a ne samo na jednog člana te jamstvo mora sadržavati navod o tome da je riječ o zajednici gospodarskih subjekata (u slučaju jamstva u obliku javnobilježnički solemnizirane bjanko zadužnice ili javnobilježnički solemnizirane zadužnice jedan član podnosi istu dok ostali članovi zajednice moraju biti navedeni kao jamci platci) ili
b) svaki član zajednice gospodarskih subjekata dostavlja jamstvo za svoj dio jamstva kumulativno do ukupno traženog iznosa
U slučaju izmjene ugovora o javnoj nabavi kojom se produžava rok izvršenja predmeta nabave odabrani ponuditelj je obvezan dostaviti Naručitelju novo jamstvo s rokom važenja od minimalno 2 mjeseca duže od roka važenja produljenog ugovora, dok u slučaju izmjene ugovora o javnoj nabavi kojom se povećava ukupno ugovorena cijena predmeta nabave odabrani ponuditelj je obvezan dostaviti Naručitelju novo jamstvo na način da isto pokriva iznos od 10% ukupno ugovorene vrijednosti radova bez PDV-a. Novo jamstvo je odabrani ponuditelj obvezan dostaviti najkasnije unutar petnaest (15) dana od dana obostranog potpisivanja izmjene ugovora.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora aktivirat će se u slučaju da odabrani ponuditelj povrijedi ugovorne obveze.
Umjesto traženog jamstva odabrani ponuditelj može najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana sklapanja ugovora o javnoj nabavi uplatiti novčani polog u apsolutnom iznosu izraženom u visini 10% vrijednosti ugovora (bez PDV-a) na poslovni račun Naručitelja.
Novčani polog
Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.
Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku
Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka jedan je od kriterija za odabir ponude te duljinu jamstvenog roka ponuditelj nudi u svojoj ponudi.
Odabrani ponuditelj obvezan je u roku od 15 (petnaest) radnih dana od dana ovjere okončane situacije od strane glavnog nadzornog inženjera, naručitelju predati bankarsku garanciju za slučaj da odabrani ponuditelj u jamstvenom roku ne ispuni obveze po osnovi otklanjanja nedostataka koje ima po osnovi jamstva ili s osnova naknade štete, s klauzulom "plativo na prvi poziv" odnosno "bez prava prigovora", u apsolutnom iznosu od 10% (deset posto) vrijednosti ukupno izvedenih radova bez PDV-a, sa rokom važenja od minimalno 24 mjeseca (ili duže ovisno o dostavljenoj izjavi o roku trajanja jamstva), računajući od dana ovjere okončane situacije od strane glavnog nadzornog inženjera kojom se banka obvezuje platiti Naručitelju bilo koji iznos do visine iznosa koji pokriva bankarska garancija.
Umjesto traženog jamstva odabrani ponuditelj može Naručitelju uplatiti novčani polog u apsolutnom iznosu izraženom u visini 10% (deset posto) vrijednosti ukupno izvedenih radova (bez PDV-a) na njegov poslovni račun.
U slučaju nedostavljanja jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku u ugovorenom roku, Naručitelj ima pravo naplatiti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, odnosno ima pravo naplatiti ugovornu kaznu, zbog kašnjenja u dostavi predmetnog jamstva, a u slučaju da odabrani ponuditelj ne dostavi jamstvo za otklanjanje nedostatak u jamstvenom roku pristupiti raskidu ugovora i aktivaciji jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
U slučaju zajednice ponuditelja Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku može dostaviti jedan od članova, ali mora biti navedeno da se jamstvo odnosi na sve članove zajednice ponuditelja, a ne samo na jednog člana te jamstvo mora sadržavati navod o tome da je riječ o zajednici gospodarskih subjekata.
Novčani polog
Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.
Datum, vrijeme i mjesto (javnog) otvaranja ponuda
Rok za dostavu ponuda je: 25.02.2025 13:30:00
Otvaranje ponuda se vrši elektroničkim putem na EOJN, dok se fizički dijelovi ponuda otvaraju na sljedećoj lokaciji: Koprivnički Ivanec
Otvaranje ponuda održat će se: 25.02.2025 13:30:00
Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja: Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici Ponuditelja i druge osobe.
Pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda ima samo Stručno povjerenstvo za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici Ponuditelja.
Ovlašteni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlaštenje predati članovima Stručnog povjerenstva za javnu nabavu neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Dokaz ovlasti ovlaštene osobe Ponuditelja je pisana punomoć, ovlaštenje i sl
Uradci ili dokumenti koji će se nakon završetka postupka javne nabave vratiti ponuditeljima
Jamstvo za ozbiljnost ponude biti će vraćeno ponuditeljima u roku od 10 (deset) dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno izvršenje ugovora o javnoj nabavi, a presliku jamstva će pohraniti. Ponuda i dokumenti priloženi uz ponudu ne vraćaju se ponuditeljima. Sve elektronički dostavljene ponude Elektronički oglasnik će pohraniti na način koji omogućava čuvanje integriteta podataka i pristup integriranim verzijama dokumenata uz mogućnost pohrane kopije dokumenata u vlastitim arhivima naručitelja po isteku roka za dostavu ponuda, odnosno javnog otvaranja ponuda.
Izmjene ugovora
Naručitelj smije izmijeniti ugovor o javnoj nabavi tijekom njegova trajanja bez provođenja novog postupka javne nabave radi nabave dodatnih radova, usluga ili robe od prvotnog ugovaratelja koji su se pokazali potrebnim, a nisu bili uključeni u prvotnu nabavu, ako promjena ugovaratelja:
1. nije moguća zbog ekonomskih ili tehničkih razloga, kao što su zahtjevi za međuzamjenjivošću i interoperabilnošću s postojećom opremom, uslugama ili instalacijama koje su nabavljene u okviru prvotne nabave, i
2. prouzročila bi značajne poteškoće ili znatno povećavanje troškova za javnog naručitelja.
Svako povećanje cijene ne smije biti veće od 30 % vrijednosti prvotnog ugovora.
Ako je učinjeno nekoliko uzastopnih izmjena, ograničenje od 30% procjenjuje se na temelju neto kumulativne vrijednosti svih uzastopnih izmjena.
Naručitelj smije izmijeniti ugovor o javnoj nabavi tijekom njegova trajanja bez provođenja novog postupka javne nabave ako su kumulativno ispunjeni sljedeći uvjeti:
1. do potrebe za izmjenom došlo je zbog okolnosti koje pažljiv javni naručitelj nije mogao predvidjeti
2. izmjenom se ne mijenja cjelokupna priroda ugovora
3. svako povećanje cijene nije veće od 50 % vrijednosti prvotnog ugovora.
Ako je učinjeno nekoliko uzastopnih izmjena, ograničenje od 50% procjenjuje se na temelju neto kumulativne vrijednosti svih uzastopnih izmjena.
Naručitelj smije izmijeniti ugovor o javnoj nabavi tijekom njegova trajanja bez provođenja novog postupka javne nabave s ciljem zamjene prvotnog ugovaratelja s novim ugovarateljem koje je posljedica:
1. primjene članka 315. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22),
2. općeg ili djelomičnog pravnog sljedništva prvotnog ugovaratelja, nakon restrukturiranja, uključujući preuzimanje, spajanje, stjecanje ili insolventnost, od strane drugog gospodarskog subjekta koji ispunjava prvotno utvrđene kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, pod uvjetom da to ne predstavlja drugu značajnu izmjenu ugovora te da nema za cilj izbjegavanje primjene Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22),
3. obveze neposrednog plaćanja podugovarateljima.
Naručitelj smije izmijeniti ugovor o javnoj nabavi tijekom njegova trajanja bez provođenja novog postupka javne nabave ako izmjene, neovisno o njihovoj vrijednosti, nisu značajne u smislu članka 321. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22).
Naručitelj smije izmijeniti ugovor o javnoj nabavi tijekom njegova trajanja bez provođenja novog postupka javne nabave ako su kumulativno ispunjeni sljedeći uvjeti:
1. vrijednost izmjene manja je od europskih pragova iz članka 13. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22)
2. vrijednost izmjene manja je od 10 % prvotne vrijednosti ugovora o javnoj nabavi robe ili usluga, odnosno manja je od 15 % prvotne vrijednosti ugovora o javnoj nabavi radova
3. izmjena ne mijenja cjelokupnu prirodu ugovora.
Naručitelj za primjenu gornje odredbe ne provjerava jesu li ispunjeni uvjeti iz članka 321. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22).
Ako je učinjeno nekoliko uzastopnih izmjena, ograničenje vrijednosti iz točke 2. ove odredbe procjenjuje se na temelju neto kumulativne vrijednosti svih uzastopnih izmjena. U slučajevima izmjena ugovora o javnoj nabavi tijekom njegova trajanja, a koje nisu značajne, primjenjuju se odredbe članka 320. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22).
U slučajevima izmjena ugovora o javnoj nabavi tijekom njegova trajanja, a koje nisu značajne, primjenjuju se odredbe članka 320. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22).
Sukladno članku 321. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22), značajne izmjene ugovora o javnoj nabavi neće biti dopustive. Naručitelj je obvezan provesti novi postupak javne nabave u skladu s odredbama Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22) u slučaju značajnih izmjena ugovora o javnoj nabavi tijekom njegova trajanja.
Uvjeti za izvršenje ugovora
UGOVORNA KAZNA
Za neizvršavanje radova do zadanog i ugovorenog roka zbog krivnje izvođača, izvođač se obvezuje platiti ugovornu kaznu u visini od 2 ‰ (dva promila) od ugovorene cijene radova za svaki kalendarski dan prekoračenja ugovorenog roka. Ukupni iznos ugovorne kazne može iznositi maksimalno 10% (deset posto) od ukupne ugovorene cijene.
Ukoliko je kašnjenje izvođača toliko da bi ugovorna kazna utvrđena na navedeni način u tom slučaju premašila iznos od 10% od ukupno ugovorene cijene naručitelj ima pravo raskinuti ugovor na štetu izvođača, te u posao uvesti novog izvođača, što ne isključuje pravo Naručitelja na podnošenje zahtjeva za naknadu pretrpljene štete i/ili pravo na naplatu jamstva za dobro izvršenje ugovornih obveza.
Ugovorna kazna neće osloboditi odabranog Ponuditelja obveze da dovrši radove ili bilo koje druge obveze, zadatke ili odgovornosti koje ima prema Ugovoru o javnoj nabavi radova i Dokumentaciji o nabavi.
O zakašnjenju nije potrebna posebna obavijest, već je Ugovor o javnoj nabavi radova ujedno i obavijest o zadržavanju prava na ugovornu kaznu.
Od trenutka dostizanja najvećeg odbitka Naručitelj ima pravo na raskid ugovora na štetu odabranog Ponuditelja. Ako šteta koju Naručitelj pretrpi, zbog neurednog izvršenja obveza odabranog Ponuditelja, prelazi iznos ugovorne kazne, Naručitelj ima pravo na iznos naknade štete koji prelazi visinu ugovorne kazne.
Naručitelj ima pravo iznos iz prethodnih stavaka odbiti od bilo koje privremene ili okončane situacije ili ukoliko to želi putem jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
RASKID UGOVORA
Naručitelj je obvezan raskinuti ugovor o javnoj nabavi tijekom njegova trajanja ako:
- je ugovor značajno izmijenjen, što bi zahtijevalo novi postupak nabave na temelju članka 321. ZJN-a 2016,
- je ugovaratelj morao biti isključen iz postupka javne nabave zbog postojanja osnova za isključenje iz članka 251. stavka 1. ZJN-a 2016,
- se ugovor nije trebao dodijeliti ugovaratelju zbog ozbiljne povrede obveza iz osnivačkih Ugovora i Direktive 2014/24/EU, a koja je utvrđena presudom Suda Europske unije u postupku iz članka 258. Ugovora o funkcioniranju Europske unije,
- se ugovor nije trebao dodijeliti ugovaratelju zbog ozbiljne povrede odredaba ZJN2016, a koja je utvrđena pravomoćnom presudom nadležnog upravnog suda.
IZVRŠENJE UGOVORA
U skladu s čl. 4. st. 4. ZJN 2016, gospodarski subjekt obvezan tijekom izvršenja ugovora o javnoj nabavi pridržavati se primjenjivih obveza u području prava okoliša, socijalnog i radnog prava, uključujući kolektivne ugovore, a osobito obvezu isplate ugovorene plaće, ili odredaba međunarodnog prava okoliša, socijalnog i radnog prava navedenim u Prilogu XI. ZJN 2016.
Navod o primjeni trgovačkih običaja (uzanci)
Ne primjenjuju se trgovački običaji (uzance).
Podaci o tijelima od kojih natjecatelj ili ponuditelj može dobiti pravovaljanu informaciju o obvezama koje se odnose na poreze, zaštitu okoliša, odredbe o zaštiti radnoga mjesta i radne uvjete koje su na snazi u području na kojem će se izvoditi radovi ili pružati usluge i koje će biti primjenjive na radove koji se izvode ili na usluge koje će se pružati za vrijeme trajanja ugovora
Jedinstvena kontaktna točka u Hrvatskoj: http://psc.hr
Centar unutarnjeg tržišta EU: www.cut.hr
Informacije o zbrinjavanju neopasnog građevinskog otpada dostupne na: http://www.grd.hr.
Rok za donošenje odluke o odabiru ili poništenju
Rok za donošenje odluke o odabiru je 30 dana od dana isteka roka za dostavu.
Rok za donošenje odluke o poništenju je 30 dana od dana nastanka razloga za poništenje postupka.
Rok, način i uvjeti plaćanja
Predujam je isključen, kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja.
Rok plaćanja je do 30 dana od dana zaprimanja na urudžbeni zapisnik naručitelja obračunske mjesečne situacije
Izvedeni radovi obračunavati će se i fakturirati na osnovi stvarno izvedenih količina radova obračunatih u građevinskoj knjizi i ovjerenih od strane nadzornog inženjera, a prema ugovorenoj jediničnoj cijeni, putem zasebnih Privremenih i Okončane situacije sukladno Troškovniku iz odabrane ponude. Naručitelj će plaćanje po valjanim ispostavljenim situacijama vršiti neposredno odabranom ponuditelju (Izvođaču), odnosno podugovaratelju.
Naručitelj neposredno plaća svakom članu zajednice ponuditelja za onaj dio ugovora o nabavi koji je on izvršio.
Naručitelj će neposredno plaćati podugovaratelju za dio ugovora koji je isti izvršio, osim ako ugovaratelj dokaže da su obveze prema podugovaratelju za taj dio ugovora već podmirene. Ugovaratelj mora svom računu ili situaciji priložiti račune ili situacije svojih podugovaratelja koje je prethodno potvrdio.
Uvjeti i zahtjevi koji moraju biti ispunjeni sukladno posebnim propisima ili stručnim pravilima
Svaki gospodarski subjekt koji će u izvršenju ugovora obavljati one djelatnosti za izvršenje kojih su, posebnim propisima i/ili stručnim pravilima u Republici Hrvatskoj, utvrđeni određeni zahtjevi kao preduvjet prava obavljanja istih, mora ispuniti sve propisane zahtjeve.
Tražene zahtjeve moraju ispuniti pojedinačno svi gospodarski subjekti koji će izvršavati dio ugovora za koji se zahtijevaju uvjeti za obavljanje pojedine djelatnosti (ponuditelj, u slučaju zajednice gospodarskih subjekata pojedinačno svaki član zajednice, podugovaratelj ili drugi subjekt na kojeg se gospodarski subjekt oslanja).
Za obavljanje poslova i djelatnosti građenja u Republici Hrvatskoj potrebno je ispuniti zahtjeve sukladno Zakonu o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje.
Detaljnije informacije i upute su gospodarskim subjektima na raspolaganju na internetskim stranicama nadležnog ministarstva https://mpgi.gov.hr.
Rok za izjavljivanje žalbe na dokumentaciju o nabavi te naziv i adresa žalbenog tijela
Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
Podaci žalbenog tijela
Naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Adresa: Ulica grada Vukovara 23/V, 10000 Zagreb
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Adresa elektroničke pošte: dkom@dkom.hr
Internet stranica: https://www.dkom.hr/