Dokumentacija o nabavi

Dio I - Opći podaci o postupku nabave

5/25 - MV - Rekonstrukcija Jelačićeve ulice u naselju Kunovec

Opći podaci

Podaci o naručitelju

Naziv i sjedište naručitelja : OPĆINA KOPRIVNIČKI IVANEC, Matije Gupca 12, 48314 Koprivnički Ivanec , Hrvatska

Nacionalni reg. broj (OIB): 06545869317

Broj telefona: +38548 638100

Broj telefaksa: +38548 638100

Internetska stranica: https://koprivnicki-ivanec.hr

Adresa elektroničke pošte: opcina@koprivnicki-ivanec.hr

Vrsta naručitelja: Javni

Komunikacija naručitelja i gospodarskih subjekata

Kontakt osoba: Alen Jančevec

Broj telefona: +38548 638100

Broj telefaksa: +38548 638100

Adresa elektroničke pošte: opcina@koprivnicki-ivanec.hr

Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između naručitelja i gospodarskih subjekata obavlja se isključivo putem sustava Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske (dalje: EOJN RH) modul Pitanja/Pojašnjenja dokumentacije o nabavi. Upute

Gospodarski subjekt može zahtijevati dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene u vezi s dokumentacijom o nabavi tijekom roka za dostavu zahtjeva za sudjelovanje i poziva na dostavu ponuda.

Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.

Podaci o gospodarskim subjektima s kojima je naručitelj u sukobu interesa

Popis gospodarskih subjekata s kojima je naručitelj u sukobu interesa:

OIBNaziv G.S.Adresa sjedišta
96710502533A-projekt, Obrt za poduku i usluge, vl. Alen JančevecVinogradska 6a, Koprivnički Ivanec
36406021747ACTA, obrt za poslovno savjetovanje, vl. Daniel Stipić, Jakšić, Bana Jelačića 7BANA JELAČIĆA 7, JAKŠIĆ
54613737140Acta projekt d.o.o.Bana Josipa Jelačića 7, Jakšić

Podaci o postupku nabave

Naziv postupka nabave: Rekonstrukcija Jelačićeve ulice u naselju Kunovec

Evidencijski broj nabave: 5/25 - MV

Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak

Procijenjena vrijednost nabave: 120.000,00 EUR

Vrsta ugovora o javnoj nabavi: Radovi

Sklapa se ugovor o javnoj nabavi.

Elektronička dražba: Naručitelj ne provodi elektroničku dražbu.

Dinamički sustav nabave: Naručitelj ne uspostavlja dinamički sustav nabave.

Internetska stranica na kojoj je objavljeno izvješće o provedenom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima: https://eojn.hr/prior-consultation-eo/35306

Podaci o predmetu nabave

Predmet nabave je izvođenje radova na rekonstrukciji Jelačićeve ulice u naselju Kunovec.

Predmet nabave mora se izvoditi u cijelosti sukladno ponudbenom troškovniku, a koji je priložen ovoj Dokumentaciji o nabavi i čine njen sastavni dio.

Radi izbjegavanja ponavljanja, na detaljniji opis predmeta nabave upućuju se ponuditelji na troškovnik.

Naručitelj je slobodno i bez ograničenja stavio na raspolaganje svu prethodno navedenu dokumentaciju putem EOJN RH.

Ponuditelji su dužni nuditi isključivo cjelokupan predmet nabave.

Opis predmeta nabave: Rekonstrukcija Jelačićeve ulice u naselju Kunovec


Opis: Predmet nabave je izvođenje radova na rekonstrukciji Jelačićeve ulice u naselju Kunovec.

Predmet nabave mora se izvoditi u cijelosti sukladno ponudbenom troškovniku, a koji je priložen ovoj Dokumentaciji o nabavi i čine njen sastavni dio.

Radi izbjegavanja ponavljanja, na detaljniji opis predmeta nabave upućuju se ponuditelji na troškovnik.

Naručitelj je slobodno i bez ograničenja stavio na raspolaganje svu prethodno navedenu dokumentaciju putem EOJN RH.

Ponuditelji su dužni nuditi isključivo cjelokupan predmet nabave.

Procijenjena vrijednost predmeta: 120.000,00 EUR

CPV oznaka i naziv: 45233141 Radovi na održavanju cesta

Količina predmeta nabave

Naručitelj je odredio predviđene (okvirne) količine u troškovniku.

Stvarno nabavljena količina predmeta nabave može biti veća ili manja od predviđene (okvirne) količine.

Tehničke specifikacije

Detaljne tehničke specifikacije se nalaze u zasebnom prilogu.

Kriteriji za ocjenu jednakovrijednosti predmeta nabave: Sukladno članku 210. stavak 3. ZJN 2016 ukoliko troškovnik/tehničke specifikacije ili projektna dokumentacija upućuju na određenu marku ili izvor, ili određeni proces s obilježjima proizvoda ili usluga koje pruža određeni gospodarski subjekt, ili na zaštitne znakove, patente, tipove ili određeno podrijetlo ili proizvodnju, za iste vrijedi „ili jednakovrijedno“. Kriteriji mjerodavni za ocjenu jednakovrijednosti predmeta nabave opisani su uz tražene tehničke specifikacije (gdje je primjenjivo). Proizvodi koji su navedeni u troškovniku smatraju se ponuđenima ako ponuditelj ne navede druge proizvode u za to predviđenom mjestu u troškovniku (prazna crta).

Ako javni naručitelj koristi mogućnost upućivanja na specifikacije iz članka 209. st. 2. ZJN 2016, ne smije odbiti ponudu zbog toga što ponuđeni radovi, roba ili usluge nisu u skladu s tehničkim specifikacijama na koje je uputio, ako ponuditelj u ponudi na zadovoljavajući način javnom naručitelju dokaže, bilo kojim prikladnim sredstvom što uključuje i sredstva dokazivanja iz članka 213. ZJN 2016, da rješenja koja predlaže na jednakovrijedan način zadovoljavaju zahtjeve definirane tehničkim specifikacijama.

Sukladno članku 211. ZJN 2016 ponuditelj je obvezan dokazati, bilo kojim prikladnim sredstvom da rješenja koja predlaže na jednakovrijedan način zadovoljavaju zahtjeve definirane tehničkim specifikacijama te Naručitelj ne smije odbiti ponudu zbog toga što ponuđeni radovi, roba ili usluge nisu u skladu s tehničkim specifikacijama na koje je uputio.

Za sve stavke Troškovnika u kojima se uz navedene tehničke specifikacije možebitno traži ili navodi marka, patent, tip ili određeno podrijetlo, ponuditelj može ponuditi „ili jednakovrijedno“ traženom ili navedenom.

U slučaju da ponuditelj nudi jednakovrijedan proizvod tamo gdje je primjenjivo u troškovniku, kao dokaz jednakovrijednosti, dostavlja se tehnička dokumentacija o proizvodu iz koje je moguća i vidljiva usporedba te nedvojbena ocjena jednakovrijednosti (tehnička dokumentacija proizvođača, ispitni izvještaji priznatoga tijela, atesti, norme, certifikati, sukladnosti i sl.) na hrvatskom jeziku, a ukoliko će priloženi dokazi jednakovrijednosti biti na stranom jeziku uz njega će izvoditelj radova biti dužan priložiti i prijevod na hrvatski jezik. Izvoditelj radova mora dokazati da rješenja koja predlaže na jednakovrijedan način zadovoljavaju zahtjeve definirane tehničkim specifikacijama i zahtjeve iz prateće tehničke dokumentacije.

Ponuđeni jednakovrijedan proizvod mora zadovoljiti sve tražene karakteristike proizvoda.

Odredbe o normama:

Ukoliko se troškovnikom, projektnom dokumentacijom ili tehničkim specifikacijama zahtijevaju određene norme, pod tim se podrazumijeva tehnička specifikacija koju je odobrilo priznato normizacijsko tijelo za opetovanu ili neprekidnu uporabu s kojom sukladnost nije obvezna i koja spada u jednu od sljedećih kategorija:
- međunarodna norma: norma koju je prihvatila koja međunarodna organizacija za normizaciju i učinila je dostupnom javnosti,
- europska norma: norma koju je prihvatila koja europska organizacija za norme i učinila je dostupnom javnosti,
- nacionalna norma: norma koju je prihvatila koja nacionalna normirna organizacija i učinila dostupnom javnosti.

Norme koje su navedene u troškovniku, projektnoj dokumentaciji ili tehničkim specifikacijama propisane su s ciljem da radovi koji se nude odgovaraju tehničkoj specifikaciji i zahtjevima Naručitelja. Ukoliko se troškovnikom, projektnom dokumentacijom ili tehničkim specifikacijama zahtijevaju određene norme, Naručitelj ne smije odbiti ponudu zbog toga što ponuđeno nije u skladu s tehničkim specifikacijama na koje je uputio, ako ponuditelj u ponudi na zadovoljavajući način Naručitelju dokaže, bilo kojim prikladnim sredstvom što uključuje i sredstva dokazivanja iz članka 213. Zakona o javnoj nabavi ZJN 2016, da rješenja koja predlaže na jednakovrijedan način zadovoljavaju zahtjeve definirane tehničkim specifikacijama.
Ukoliko ponuditelj ostavi prazna mjesta na kojima se opisuju jednakovrijedni proizvodi smatrat će se da je nudio proizvode navedene u stavkama troškovnika.

Troškovnik

Detaljan troškovnik se nalazi u zasebnom prilogu – Troškovnik.

Mjesto izvršenja

Glavno mjesto izvršenja: Mjesto izvođenja radova je ulica Bana Josipa Jelačića u naselju Kunovec.

Trajanje ugovora

Trajanje ugovora je 1 mjeseci.

Početak ugovora je od uvođenja u posao.

Početak izvođenja radova planira se odmah po sklapanju Ugovora o javnoj nabavi, a počinje teći od uvođenja odabranog ponuditelja/izvođača u posao. O uvođenju odabranog ponuditelja u posao naručitelj i odabrani ponuditelj će potpisati Zapisnik o uvođenju u posao, tako da se danom njegova potpisivanja smatra da je Izvoditelj uveden u posao.

Pod danom uvođenja u posao podrazumijeva se dan kada su istovremeno zadovoljeni svi navedeni uvjeti, kako slijedi: osiguran pristup na Gradilište za izvođenje radova, a koji dan se upisuje u e-Građevinski dnevnik. Naručitelj će odrediti točan datum uvođenja u posao i obavijestiti izvođača pisanim putem.

Naručitelj planira odabranog ponuditelja uvesti u posao u najdužem roku od 15 (petnaest) dana od sklapanja ugovora o javnoj nabavi.

Završetak izvođenja svih radova: najkasnije u roku od 1 (jedan) mjesec, računajući od dana uvođenja u posao.

Ugovor o radovima stupa na snagu danom potpisa obiju ugovornih strana, a traje do ispunjenja svih ugovornih obveza.

Pod završetkom izvođenja radova smatra se dan kada je ponuditelj/izvođač završio sve ugovorene radove, evidentirano u građevinskom dnevniku koji ovjerava nadzorni inženjer. Ponuditelja/izvođač je u obvezi dinamiku izvršavanja radova uskladiti sa zahtjevima i mogućnostima Naručitelja.

Ispunjavanje svih ugovornih obveza podrazumijeva uspješno obavljenu primopredaju radova i opreme u skladu sa Ugovorom, Zakonom o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18 , 126/21, 114/22, 156/22, 153/23), Zakonom o gradnji (NN 153/13, 20/17, 39/19, 125/19) te ostalim pozitivnim propisima te dostavu jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku.

Po završetku radova ugovorne strane dužne su pristupiti primopredaji radova i konačnom obračunu. O primopredaji radova sastavlja se zapisnik.

Opcije i moguća obnavljanja

Opcije: Nije primjenjivo.

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: Nije primjenjivo.